Reiskriebels!

24 september 2019 - Nederland, Nederland

De reiskriebels beginnen nu toch wel toe te slaan hoor! Koffer en tas zijn gepakt, vanmorgen nog bijna een kilo aan kleding er uitgehaald omdat ik liever wat speling in gewicht heb. En ja, dan kan er een pakje stroopwafels en een zak muesli mee 😃 Stroopwafels om uit te delen uiteraard 🤪

Afgelopen dagen van veel mensen afscheid genomen, gelukkig maar voor relatief korte tijd! Voel me rijk gezegend met zoveel lieve mensen om me heen! Tegelijk vind ik het ook fijn om even wat afstand te nemen en wat meer offline te zijn.

Vandaag de laatste klusjes in huis, vooral opruimen, was wegwerken, even langs wat buren, nog even een boek terug naar de bieb, enz. Het enige dat nu nog op m’n lijstje staat is stofzuigen. Er stond ook nog ramen zemen op, maar die heb ik al geskipt! Tenslotte moet ik wel een reden hebben om weer terug te komen 😂

Dus heb ik tijd om heel relaxt met een wijntje op de bank te zitten om de fles met Hermon-wijn nog even soldaat te maken! Helaas vloog er net een half glas wijn over de bank 😬 Siep lag op m’n schoot en kwam opeens overeind zonder eerst even te waarschuwen... Oepsie... toch jammer van de wijn! Gelukkig was het witte, maar goed, ik mocht de bank dus nog even poetsen... ben benieuwd hoe ‘t over 2 maanden opgedroogd is 😂

Er is ook nog wat Aleh-nieuws!  Vanmiddag ben ik toegevoegd aan de whatsapp groep van de vrijwilligers in Jeruzalem, handig! Ben ook niet voor niets vorige week uit 5 groepen gestapt natuurlijk 😉

Verder kreeg ik bericht dat op donderdag 3 oktober het vrijwilligersuitje gepland staat! Ook weer een mooi moment om de collega’s te leren kennen! Al met al betekent dat dat ik waarschijnlijk volgende week alleen op woensdag 2 oktober werk. In ieder geval een goede startweek zo denk ik, qua planning. Ik ga alles maar gewoon op me af laten komen en heb er superveel zin in!

De herfst heeft hier echt z’n intrede gedaan, het is vrij nat zeg maar. Heerlijk, ik houd wel van de herfst, oktober in Nederland is m’n lievelingsmaand! Wat dat betreft zal het omschakelen zijn, volop ☀️ en rond de 30 graden in Jaffa en Jeruzalem.

Morgenochtend dan richting Eindhoven en dan hoop ik morgenavond rond 21:00 uur in Jaffa te zijn. Ben benieuwd, als het lukt zal ik minstens even laten weten of ik goed aangekomen ben.

Iedereen de hartelijke groeten en als God het wil tot weerziens in December!!

U hoort van mij 😄

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Dineke:
    Die wijnvlek😂
    Heeel veel plezier, het zal vast een mooie tijd worden 😘
  2. Erica:
    24 september 2019
    Een hele goede reis en van harte Gods zegen gewenst!
  3. Gerdien Verheij:
    24 september 2019
    Een goede veilige reis toegewenst! Het ga je goed.
  4. Esther Groenendijk:
    24 september 2019
    Aaaah jammer van je bank! Anders halen we er tussendoor nog wel een doekje overheen 😉. Een hele goede en veilige reis toegewenst! Veel liefs Martin Esther en Luca 😘❤
  5. Aartjan:
    Veel plezier Ineke!
  6. Trudi de Groot:
    25 september 2019
    Goede reis en tijd, Ineke!!
  7. Anneke de Bruijn:
    25 september 2019
    Een goede & veilige tijd toegewenst !!