Hmm, m’n verhaal is verdwenen

31 oktober 2019 - Jeruzalem, Israël

Het is hier nu 11:00 am en ik ben al vier uur in het Hadassa Medical Center voor baby Tamar. Begin oktober lag ze ook in het ziekenhuis en was ik hier een nacht. Tussendoor is ze wel thuis geweest bij Aleh, maar nu ligt ze alweer 10 dagen in het ziekenhuis met een longontsteking en een bacterie in haar urine. Zojuist hebben de artsen besloten dat ze in ieder geval nog 4 dagen antibiotica moet krijgen. Echt super zielig! Het is vandaag tot 14:00 uur mijn taak om haar in de gaten te houden. als ze erg veel slijm in haar mond heeft kan ik dat met een soort spateltje weghalen. En af en toe komt er een verpleegkundige langs voor medicijnen of controle, maar verder gebeurt er niet zo zoveel. Krijg zojuist koffie aangeboden, dus op zich is het hier wel vol te houden 😃

Vanmorgen was het dus vroeg dag aangezien ik de bus van 6:10 moest halen om om 7:00 hier te kunnen zijn.

oke, dit verhaal was vééél langer maar het is verdwenen... Poging 2 wordt gestart...